بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تیم بی صاحب ،چقدر عاشق پیدا کرده است!

http://upload7.ir/imgs/2014-05/96810769233265504442.jpg

خسرو حیدری:بی شک در ایران فقط برای استقلال بازی میکنم.
آندو تیموریان؛در ایران فقط در استقلال توپ خواهم زد
مجتبی جباری:در فوتبال ایران بجز استقلال نمی توانم در تیم دیگری بازی کنم.
جواد نکونام:می خواهم دوباره به استقلال برگردم و بعد از مدتی فوتبال خداحافظی کنم.
سید مهدی رحمتی:فعلا سر نخواستن من دعواست،اما بی تردید فوتبالم را در تهران و احتمال زیاد با استقلال ادامه خواهم داد.
امیر حسین صادقی:به این راحتی ها استقلال را از دست نخواهم داد
حنیف عمران زاده:آب پاکی رو دستهای سپاهانی ها ریخت؛در ایران فقط استقلال
پژمان نوری:دوست دارم یک فصل دیگر در استقلال بازی کنم تا دینم رو به هوادارانش به درستی ادا کنم!
علی حمودی:دوست دارم دوباره با پیراهن استقلال به میدان بروم.
وریا غفوری:اگر به استقلال بپیوندم،با خسرو حیدری جناح راست استقلال را مجددا به اوج خودش خواهیم رساند.
آرش برهانی:کاملا مشخصه نظرش در مورد تمدید قرار داد با استقلال چیه!و .....
نمی دانیم این صحبتها بخاطر نداشتن مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره بوده که به زبان بازیکنان جاری شده یا واقعا از ته دلشان بوده!
اما هر چه هست وزارت ورزش فعلا در حال انتخاب اعضا هیت مدیره و مدیر عامل استقلال است و ممکن است این بازیکنان بعد از طولانی شدن پروژه انتخابات فوق _شما بخوانید انتصابات_ سر از تیمهای دیگری در بیاورند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 2 / 1393برچسب:باشگاه استقلال,فصل نقل و انتقالات,وزارت ورزش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com